Diskmaskin och tvättmaskin

Efter att ha bläddrat fram och tillbaka i kataloger och läst på en massa olika sidor på internet så är vi ganska på det klara med vad vi kräver av de rengörande apparater vi tänkt inhandla. Vad gäller både disk- och tvättmaskinen så ska de vara energisnåla, vattensnåla och fungera bra. De ska också vara enkla att använda (vilket i och för sig de flesta nog är) och det skadar ju inte om de är snygga också. Tvättmaskinen ska även centrifugera i hög hastighet, helst 1600 varv/min. Vi har ju tidigare pratat om Electrolux och det märket tilltalar oss fortfarande. Det känns pålitligt på något sätt.

Tvättmaskinen heter EWF16780W och diskmaskinen heter ESF66030. Det är de här två som är favoriterna.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Först inga uppdateringar på flera veckor och sedan ett halvdussin inlägg på bara tre dagar. Nice. ;)

Jag får för övrigt panikångest av alla beslut ni måste ta, är väldigt väldigt glad att jag inte bygger hus! Har nog problem att välja vad jag ska äta till middag.

2008-12-29 @ 17:50:12
Postat av: Jenny

Ååhh, vilken cool blogg!! =D



Förresten, om du orkar - kan du kommentera på mitt senaste inlägg om jag ska painta på chockrosa eller svart nagellack?



Taaack på förhand! ^^

2008-12-29 @ 17:55:18
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0