Snygga inredningsdetaljer

Det finns så många snygga inredningsdetaljer! Cosas hemsida är ett ställe där det finns massor av saker som jag (Malin) skulle vilja ha. Nu när höstmörkret är här är det ju verkligen läge att tända ljus. Det finns två ljuslyktor som är designade av en kvinna vid namn Karin Eriksson som jag tycker är supersnygga. Vad tycker ni?

   

Det börjar ju också närma sig jul, mindre än två månader kvar nu... Jag har i ett par år funderat på att köpa en ny adventsljusstake, men liksom aldrig kommit mig för. Jag såg den här och tyckte att den var snygg, men jag kan nog nästan garantera att jag inte kommer att köpa den heller. Det snåla i mig kommer fram och tycker att det är onödigt att lägga pengarna på något som ändå bara är framme en månad per år. Dessutom glömmer vi oftast att tända ljusen... Jag lägger också upp en bild på en adventsstjärna som Johans mamma tyckte var snygg och jag håller med, den är riktigt tjusig.

   

Till sist måste jag också visa något som jag gillat länge. En "bräda" att hänga på väggen med text i kalligrafi. Inte så stor, men ack så vacker. Min dröm är att kunna hänga en sån här i hallen i vårt nya hus. Det finns med flera olika texter, här har jag valt en som jag tycker är fin.



Alla bilder kommer från Cosas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0