Nedräkning på nedräkning på nedräkning

Vi har verkligen många saker att se fram emot nu. Vi kan konstatera att det bara är två veckor till den efterlängtade semestern och resan till alperna. Om ca 2,5 vecka ska de senast ha påbörjat mark- och grundarbetet. Om mindre än sex veckor kommer huset och om drygt två månader räknar vi med att kunna flytta in, ofattbart. Dessutom ska det ju naturligtvis klämmas in födelsedagskalas och andra trevligheter under den här tiden. Sen kan man ju nästan börja se fram emot sommaren och semester igen... Många nedräkningar blir det, är det inte alldeles underbart så säg!

Apropå något helt annat så visar vi en bild på vår bänkskiva i köket. Den har vi ju inte visat förut, kolla in de tidigare inläggen om köksinredningen och handtagen om ni vill se mer av vårt kök.


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Va fint badrummet blir och snygg bänkskiva.

Hur vältränade är Ni?

Själv tränar jag varje dag för att chocka mig själv och andra.

Det är benböj, step up, tåhäv, styrketräning med terraband. Nu blir Ni chockade va?

Tänk om jag inte orkar åka pga träningsvärk när vi kommer ner, HiHi

2009-01-11 @ 19:06:52
Postat av: Malin

En av oss är ju alltid vältränad, gissa vem. Själv har jag haft något konstigt i halsen i över en veckas tid, så just nu törs jag inte ens träna för att inte riskera att en förkylning bryter ut. Men jag hör ju att jag nog är längst ner på vältränad-listan av oss allihop, det ska jag kompensera med min fantastiska fart i backen. Hehe.

2009-01-11 @ 19:28:47
URL: http://ettfyraniosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0