Äntligen lite nya bilder

Till sist har vi lyckats ta några bilder så att vi kan visa upp hur det ser ut i huset nu när vi har flyttat in. Det är fortfarande fruktansvärt rörigt i huset, eftersom vi inte hunnit med att få ordning på alla grejer. Så det här blir ett litet smakprov på hur det ser ut och förhoppningsvis ska vi inom en överskådlig framtid lyckas röja upp och ta fler bilder... Ikväll kommer vi för övrigt att ta med oss det sista från lägenheten. Kvartersvärden (och hans mamma) har besiktat lägenheten idag så ikväll eller imorgon lämnar vi tillbaka nycklarna. De som ska flytta in kommer göra det i helgen, vilket innebär att de inte har rätt att klaga på städningen. Inte för att vi har slarvat, men ändå...

   
   


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Så mysigt det ser ut och vad mycket som har hänt. Snygg garderob i sovrummet!

2009-03-26 @ 19:30:11
Postat av: Minna

Va snyggt m det svarta i köket! Kul att få se lite bilder! Funderar på att hälsa på en sväng på sön, men hör av mig innan å kollar om det överhuvudtaget passar... Kram kram

2009-03-27 @ 09:20:32
Postat av: Anna

Åhhh så fint ni har fått det!

Grattis till ert nya hem!



Kram A

2009-03-28 @ 11:25:12
URL: http://dromvillan2009.blogspot.com
Postat av: Anneli

Så fint det ser ut! Tror ni kommer stortrivas i huset.



Kram Anneli

2009-03-29 @ 10:26:25
Postat av: Tjockholmarna

Stiligt, det där kommer bli kanon! Simma lugnt, snart har ni 2 meter tistlar i trädgården... :)



Ses vi inte innan så blir det på sveriges baksida en varm härlig sommardag.

Hälsningar Bono

2009-03-29 @ 15:17:25
Postat av: Agneta

Jag såg hur det lyste i lägenheten i helgen, mycket märkligt tyckte jag eftersom ni inte var "hemma". :) Men ni har ju fått ett mycket finare hem nu så jag får väl bara acceptera att ha nya grannar.

2009-03-30 @ 20:20:48
Postat av: Agneta

Jag såg hur det lyste i lägenheten i helgen, mycket märkligt tyckte jag eftersom ni inte var "hemma". :) Men ni har ju fått ett mycket finare hem nu så jag får väl bara acceptera att ha nya grannar.

2009-04-01 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0